2012. augusztus 13., hétfő

Új külsőt kapott a sajttorta!







Tudom, hogy nagyon eltűntem, amiért elnézést kérek, csak minden nap nagyon sokat tanulok a francia nyelvvizsgára. Sajnos még azt sem tudom mondani, hogy töltögetem fel az új recepteket, mert mostanában nem volt időm új sütiket sütnöm, sőt még a régiekre sem volt energiám...

Na de ebből elég, inkább jó dolgokról írok, mert a kedvenc sajttortátok (csak a népszerűségéből gondolom(/remélem), hogy az) új külsőt kapott!

Mindig nézegetjük, hogy mikor kapható a Philadelphia sajtkrém akciósan, és akkor mindig beszerzünk belőle 5 darabot, és amikor van rá időm megsütöm a sajttortát a családnak.
Még a nyaralás előtt spájzoltunk be belőle, majd el is felejtettük, hogy milyen kincset rejt a hűtőnk. Tegnap viszont újra felfedeztük, így megint, már sokadszorra, elkészítettem a málnás sajttortát.
Nekünk annyira bevált ez a recept, hogy nem merek változtatni, újat kipróbálni, mert félő, hogy az nem ízlene  ennyire a családnak. És valljuk be, egy ilyen torta elkészítése nem olcsó mulatság.
Egy kicsit eltértem attól amiről írni akartam, bocsánat.. Szóval visszatérve...úgy gondoltam, hogy a hímivarsejteket (néhány ismerősöm, apát is beleértve hívja így) lecserélem valami másra.
Ezért most inkább egy pókhálóra hasonlít. De már meg is van a fejemben, hogy milyen mintát ölt majd a legújabb kalóriabomba. Már alig várom, hogy díszíthessem.
Remélem nektek is fog tetszeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése